Важлива складова післядипломної педагогічної освіти що має цілісну систему дій і заходів, спрямованих на підвищення кваліфікації та професійної майстерності кожного педагогічного працівника, розвиток творчого потенціалу педагогічних колективів навчальних закладів, досягнення позитивних досягнень навчально-виробничого процесу. Участь у методичній роботі має бути професійним обов’язком кожного педагогічного працівника.

Методичний кабінет - структурний підрозділ, що забезпечує розробку та реалізацію державного освітнього стандарту професійного навчання, оволодіння складними професіями відповідно до інтересів, здібностей, стану здоров'я учнів та потреб ринку праці.
Головним завданням методичного кабінету є вдосконалення змісту професійного навчання, що забезпечує підготовку фахівців високого професійного рівня, здатного до професійної мобільності, швидкої адаптації до змін і розвитку в техніці, технологій, системах управління і організації праці в умовах ринкової економіки, відповідно до потреб ринку праці і зростання інформатизації суспільства.

Методичні комісії із загальноосвітньої та професійної підготовки:
-   з професії «Електрогазозварник. Слюсар з ремонту автомобілів. Водій автотранспортних засобів»;
-   з професії «Адміністратор. Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних»;
-   з професії «Швачка. Кравець»;
-   з професії «Муляр. Штукатур. Лицювальник-плиточник»;
-   класних керівників;
-   викладачів загальноосвітніх дисциплін. 
В педагогічному кабінеті зосереджуються:
Нормативні документи МОН;
Інструктивно-методичні матеріали;
Комплекти навчальної документації з професій і предметів;
Комплекти навчальної відео- та медіотеки;
Навчально-методичні наробки.
Законодавчі акти України з питань ПТО;
Картотека літератури з питань професійно-технічної.

Накопичуються та систематизуються
Картотека передового педагогічного досвіду, картотека методичних матеріалів педагогічного кабінету, створених викладачами і майстрами ліцею;
Тематичні картотеки: будівельний напрямок, електрогазозварювальний напрямок, інноваційні педагогічні технології справа, інноваційні виробничі технології, загальноосвітні дисципліни, інформаційні технології.
 
Експонуються матеріали тематичних методичних виставок:
для оперативного використання нормативні та інструктивні матеріали; надання методичної допомоги для організації навчального процесу; пропагування передового педагогічного та виробничого досвіду; використання інформаційно-телекомунікаційних, Інтернет-технологій.


Методична робота

Методична робота – це система організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності, основаної на дослідженнях науки та передового досвіду, спрямована на удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.

Структура методичної роботи  з педагогічними працівниками Ярмолинецького професійного ліцею



Основною організаційною формою колективної методичної роботи залишаються методичні комісії, робота яких спрямована на впровадження досліджень педагогічної науки в практичну діяльність, творчий пошук, уміння керувати процесом навчання, органічно поєднувати колективні форми роботи з груповими та індивідуальними.

Завдання методичних комісій:

1.  cприяти професійному, культурному і творчому зростанню педагогів, надавати допомогу у розвитку та підвищення професійної майстерності.

2.  pабезпечувати своєчасне вивчення нормативних документів, виконання нормативних вимог до навчання і виховання учнів.

3.  удосконалювати зміст і форми навчання на засадах гуманізації та демократизації відповідно до концепції національної школи: профілізації у поєднанні з індивідуалізацією навчання.

4.  вивчати і впроваджувати в практику сучасні технології навчання, застосовувати різні форми і методи проведення уроку.

5.  допомагати педагогам в організації самоосвіти та особисто орієнтованих траєкторій розвитку професійної майстерності.

6.  виявляти, узагальнювати та розповсюджувати досвід творчо працюючих педагогів.

МК з професії «Електрогазозварник. Слюсар з ремонту автомобілів. Водій автотранспортних засобів»
Голова МК – викладач спецдисциплін
Голдобін Віктор Анатолійович
 

МК з професії: «Адміністратор. Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних»

Голова МК – викладач спецдисциплін

Хоптяр Ірина Миколаївна

 


МК з професії: «Швачка. Кравець»

Голова МК – викладач спецдисциплін

Рисюк Ганна Михайлівна



МК з професії: «Муляр. Штукатур. Лицювальник-плиточник»

Голова МК – викладач спецдисциплін

Білик Микола Миколайович

 


МК викладачів загальноосвітніх дисциплін

Голова МК – викладач суспільних дисциплін











Сидорчук Олег Семенович

 

МК класних керівників

Голова МК – викладач української мови та літератури

Шматлай Галина Анатоліївна


Організуючим центром методичної роботи у навчальному закладі є методичний кабінет.
Основними завданнями методичного кабінету є:
- надання допомоги педагогічним працівникам у підвищенні їх науково - методичного рівня та педагогічної майстерності;
- координація змісту форм і методів самоосвіти та колективної роботи педагогічних працівників щодо підвищення їх кваліфікації на вирішення актуальних проблем навчання і виховання;
- пропаганда і впровадження сучасних досягнень психолога - педагогічної науки, перспективного педагогічного досвіду, інноваційних технологій організації навчально - виховного процесу.
У методичному кабінеті знаходяться:
- основні законодавчі акти про освіту, зокрема про професійно-технічну освіту;
- якісний і кількісний склад педагогічних кадрів;
- досягнення психолога - педагогічної науки, перспективного педагогічного досвіду;
- навчальні плани, програми;
- видавничі матеріали регіональних центрів (кабінетів) професійно-технічної освіти, управління освіти, методичного кабінету;
- матеріали атестації педаг огічних кадрів;
- матеріали про перспективний педагогічний досвід;
- педагогічна, науково-методична література, педагогічні, методичні журнали, газети, анкети, схеми, пам'ятки, плани, методичні рекомендації програми, розробки занять;
- документація методичних комісій;
- плани роботи, мікро дослідження з методичної проблеми над якою працює методична комісія, об'єднання, програми, тексти виступів педагогічних працівників на засіданні методичних комісій, результативність їх роботи;
- матеріали роботи творчих груп, шкіл передового досвіду інших динамічних груп;
- план навчання керівників методичних комісій, графік проведення методичних заходів з педагогічними працівниками тощо.


 

Методична служба ліцею плекає кадри високої педагогічної майстерності, які успішно працюють на кінцевий результат учня.
Всю методичну роботу будуємо так, щоб зацікавити викладачів, майстрів в/н до творчої праці, щоб забезпечити професійне їх спілкування, адже воно сприяє руйнуванню старих стереотипів і готує підґрунтя для нових педагогічних технологій. 


 

Оснащення нашого методичного кабінету створює необхідні умови для ефективної підготовки викладачів і майстрів виробничого навчання до занять та позаурочних заходів, індивідуальної методичної роботи і самоосвіти, а також для проведення масових методичних заходів. Для оперативного використання в методичному кабінеті зосереджуються, систематизуються і експонуються нормативні та інструктивні матеріали, необхідні для організації навчального процесу: навчальна документація, педагогічна, методична література, дидактичні матеріали.

В методичному кабінеті знаходяться такі технічні засоби навчання:
- мультимедійний проектор та екран;
- комп’ютер;
- принтер (3 в 1) формату А4;
- принтер формату А3;
- ламінатор формату А4 та А3;
- брошуратор.









Публікації в ЗМІ