29 березня 2018 року
відбулося засідання атестаційної комісії з питань присвоєння (підтвердження) квліфікаційних категорій, педагогічних звань педпрацівникам навчального закладу.
Атестація педагогічних працівників відображає творчу роботу викладачів та майстрів в/н, відіграє важливу роль у становленні, творчого педагога, згуртуванні та вихованні творчого колективу, створює умови для освіти сталого розвитку. Виступ викладачів та майстрів в/н перед педагогічним колективом та членами атестаційної комісії надає можливість продемонструвати свої досягнення, здобутки, педагогічні знахідки.
Основними завданнями, які вирішувались у ході атестації, було стимулювання неперервного підвищення професійного рівня працівників, визначення відповідності займаній посаді та рівню кваліфікації.
Викладачі та майстри в/н, які атестувалися, працювали протягом п'яти років над підвищенням професійного рівня: відвідували заняття з передового педагогічного досвіду, семінари, вебінари, курси підвищення кваліфікації, конференції.
У міжатестаційний період педагоги навчального закладу на високому рівні провели відкриті уроки, різні заходи з метою підвищення інтересу учнів до навчальних предметів, розвитку кругозору, що сприяє освіті для сталого розвитку. Викладачі друкували свої роботи в фахових виданнях, ділилися педагогічним досвідом з колегами. Така робота відзначалася змістовністю, творчим підходом, умілим використанням інтерактивного, розвивального навчання з комп’ютерною підтримкою. На засіданні патестаційної комісії викладачі та майстри в/н представили портфоліо, як узагальнюючий та системний огляд педагогічної діяльності. Цікавими і неординарними були доповіді викладачів та майстрів в/н, оскільки кожен мав змогу креативно презентувати власний досвід.
Педагогічна майстерність кожного викладача формується щодня і складається з пошуку інформації, експерименту, креативного підходу до справи. Але важливо повірити в своїх учнів, сподіватися на успіх, знайти свій підхід, любов'ю осяяти справу нелегку. І прийде успіх, і радість від роботи.
|