

Важлива складова післядипломної педагогічної освіти що має цілісну систему дій і заходів, спрямованих на підвищення кваліфікації та професійної майстерності кожного педагогічного працівника, розвиток творчого потенціалу педагогічних колективів навчальних закладів, досягнення позитивних досягнень навчально-виробничого процесу. Участь у методичній роботі має бути професійним обов’язком кожного педагогічного працівника.
Нормативні документи МОН;
Інструктивно-методичні матеріали;
Комплекти навчальної документації з професій і предметів;
Комплекти навчальної відео- та медіотеки;
Навчально-методичні наробки.
Експонуються матеріали тематичних методичних виставок:
Методична робота
Методична робота – це
система організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької,
науково-практичної, інформаційної діяльності, основаної на дослідженнях науки
та передового досвіду, спрямована на удосконалення професійної компетентності
педагогічних працівників та підвищення ефективності навчально-виховного
процесу.
Структура методичної роботи з
педагогічними працівниками Ярмолинецького професійного ліцею

1. cприяти професійному, культурному і творчому зростанню педагогів, надавати допомогу у розвитку та підвищення професійної майстерності.
3. удосконалювати зміст і форми навчання на засадах гуманізації та демократизації відповідно до концепції національної школи: профілізації у поєднанні з індивідуалізацією навчання.
4. вивчати і впроваджувати в практику сучасні технології навчання, застосовувати різні форми і методи проведення уроку.
5. допомагати педагогам в організації самоосвіти та особисто орієнтованих траєкторій розвитку професійної майстерності.
6. виявляти, узагальнювати та розповсюджувати досвід творчо працюючих педагогів.
Голова МК – викладач спецдисциплін
Голдобін Віктор Анатолійович


МК з професії: «Адміністратор. Обліковець з реєстрації
бухгалтерських даних»
Голова МК – викладач спецдисциплін
Хоптяр Ірина Миколаївна
МК з
професії: «Швачка. Кравець»
Голова МК – викладач спецдисциплін
Рисюк Ганна Михайлівна
МК з професії: «Муляр. Штукатур. Лицювальник-плиточник»
Голова МК – викладач спецдисциплін
Білик Микола Миколайович
МК викладачів
загальноосвітніх дисциплін
Голова МК – викладач суспільних дисциплін
Сидорчук Олег Семенович
МК класних
керівників
Голова МК – викладач української мови та літератури
Шматлай Галина Анатоліївна
Основними завданнями методичного кабінету є:
- надання допомоги педагогічним працівникам у підвищенні їх науково - методичного рівня та педагогічної майстерності;
- координація змісту форм і методів самоосвіти та колективної роботи педагогічних працівників щодо підвищення їх кваліфікації на вирішення актуальних проблем навчання і виховання;
- пропаганда і впровадження сучасних досягнень психолога - педагогічної науки, перспективного педагогічного досвіду, інноваційних технологій організації навчально - виховного процесу.
У методичному кабінеті знаходяться:
- основні законодавчі акти про освіту, зокрема про професійно-технічну освіту;
- якісний і кількісний склад педагогічних кадрів;
- досягнення психолога - педагогічної науки, перспективного педагогічного досвіду;
- навчальні плани, програми;
- видавничі матеріали регіональних центрів (кабінетів) професійно-технічної освіти, управління освіти, методичного кабінету;
- матеріали атестації педаг огічних кадрів;
- матеріали про перспективний педагогічний досвід;
- педагогічна, науково-методична література, педагогічні, методичні журнали, газети, анкети, схеми, пам'ятки, плани, методичні рекомендації програми, розробки занять;
- документація методичних комісій;
- плани роботи, мікро дослідження з методичної проблеми над якою працює методична комісія, об'єднання, програми, тексти виступів педагогічних працівників на засіданні методичних комісій, результативність їх роботи;
- матеріали роботи творчих груп, шкіл передового досвіду інших динамічних груп;
- план навчання керівників методичних комісій, графік проведення методичних заходів з педагогічними працівниками тощо.
Всю методичну роботу будуємо так, щоб зацікавити викладачів, майстрів в/н до творчої праці, щоб забезпечити професійне їх спілкування, адже воно сприяє руйнуванню старих стереотипів і готує підґрунтя для нових педагогічних технологій.
Оснащення нашого
методичного кабінету створює необхідні умови для ефективної підготовки
викладачів і майстрів виробничого навчання до занять та позаурочних заходів,
індивідуальної методичної роботи і самоосвіти, а також для проведення масових
методичних заходів. Для оперативного використання в методичному кабінеті
зосереджуються, систематизуються і експонуються нормативні та інструктивні
матеріали, необхідні для організації навчального процесу: навчальна
документація, педагогічна, методична література, дидактичні матеріали.
- мультимедійний проектор та екран;
- комп’ютер;
- принтер (3 в 1) формату А4;
- принтер формату А3;
- ламінатор формату А4 та А3;
- брошуратор.









