Головна » 2017 » Лютий » 20 » Новии
09:00
Новии

20-23 лютого 2017 року

проходив тиждень професійноїмайстерності з професії "Адміністратор. Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних"

Вже стало хорошою традицією у Ярмолинецькому професійному ліцеї проводити професійні тижні. І одним з таких став тиждень з професії «Адміністратор. Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних». Як і завжди, було заплановано та проведено різного роду заходи, загальна мета яких була показати значущість даної професії на сьогоднішній день, перспективи її розвитку, підвищити інтерес та мотивацію до навчання. Відкриття тижня розпочалося виставкою учнівських газет, які мали на меті коротко познайомити учнів, викладачів, майстрів та гостей ліцею з тонкощами професій «Адміністратор. Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних». Також учні мали можливість розширити свої знання в галузі особливостей культури спілкування різних країн світу. Протягом тижня в фойє навчального закладу демонструвались експрес - відеоуроки з етикету.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В рамках тижня пройшов конкурс професійної майстерності, для учнів груп №23 і №33, який дав змогу продемонструвати себе, свій талант, вміння, майстерність, оригінальність, знання, фантазію. Переможцями стали: Нестеришена Юлія(група №33), Макаревич Анжеліка (група №23).

Досить цікаво та змістовно пройшли відкриті уроки. Викладачі професійно-теоретичної підготовки Хоптяр І.М. та Терлецька С.І. провели відкриті уроки з бухгалтерського обліку та інформаційних систем і технологій в обліку на теми «Облік розрахунків з оплати праці», «Довідники в програмному забезпеченні «1С-Бухгалтерія»».

Під час уроків учням пропонувались різноманітні завдання. Викладачі застосовували на уроках різні методи навчання: словесні, наочні, практичні (використання інтерактивних та комп’ютерних технологій, робота в групах, перехресне опитування «Ти мені – я тобі», ситуативне моделювання), методи особистісно-орієнтованого навчання, комп’ютерні тести, презентація, кросворд, інсценізація. Учні показали знання плану рахунків бухгалтерського обліку, вміння складати кореспонденцію рахунків, розраховувати суму заробітної плати працівника, відображати наведені операції в регістрах бухгалтерського обліку, вводити початкові дані в програмному забезпеченні «1С-Бухгалтерія».

При проведенні тижня професійної майстерності майстри в/н Мельник Л.А. та Дармопук О.І. постаралися донести учням важливість їхньої професії, можливості професійного росту в майбутньому. Проходив відкритий урок з виробничого навчання по темі «Рахунки бухгалтерського обліку», який провів майстер виробничого навчання Дармопук О.І. Учні групи №23 ознайомилися з видами рахунків бухгалтерського обліку та їх особливостями, навчилися схематично відображати будову рахунка, показали навички роботи при визначенні кінцевого сальдо та вміння працювати в команді.

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Справжньою несподіванкою стала для учнів запланована екскурсія до торгівельної мережі магазину №15 «Економ». Під час зустрічі майбутні фахівці професії ознайомились з особливостями роботи даної комерційної організації, вимогами до знань та вмінь, якими повинен володіти сучасний працівник торгівельної сфери. Учні проявили зацікавлення та активно спілкувалися із завідуючою магазину «Економ» Динько Т.С.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень проходив не вперше і ставив за мету виявити рівень професійної підготовки та майстерності учнів, сприяти розвитку творчої активності, поглибленню знань з сучасних виробничих технологій, вдосконаленню професійних знань і вмінь. Кращі надбання конкурсантів дають поштовх для учнів, майстрів виробничого навчання, викладачів до розробки нових творчих проектів у підготовці висококваліфікованих робітників, які стануть конкурентоспроможними на ринку праці.

Усі учасники тижня зробили ще один крок у здобутті професійної майстерності.

Бажаємо учням творчих успіхів та подальших досягнень у професійній карєрі!

Переглядів: 36 | Додав: Sashic | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]